عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 / 5 / 1399
بازدید : 6751
نویسنده : برقبانی

گوشی هوشمند شما در حقیقت یک مودم سیار است که با سه روش می توانید اینترنت آن را با لپ تاپ به اشتراک بگذارید.

کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی برای اشتراک گذاری اینترنت گوشی با لپ تاپ و تبلت های خود سه روش اتصال به کمک یو اس بی، بلوتوث و وای فای را می توانند انتخاب کنند.

Tethering قابلیتی است که در بیشتر گوشی های هوشمند گنجانده شده و به کاربران امکان اتصال موبایل به کمک یو اس بی، وای فای و بلوتوث به رایانه و تبلت ها را می دهد، به این ترتیب امکان استفاده از اینترنت همراه در این دستگاه ها امکان پذیر خواهد شد.




اتصال از طریق "یو اس بی"

این روش برای کاربران رایانه های شخصی (PC) پیشنهاد می شود، چرا که ممکن است دستگاه آنها قابلیت بلوتوث و وای فای را نداشته باشد. پس از اتصال، در تلفن اندرویدی خود به بخش Setting> Wireless & Network> More بروید. در این بخش به دنبال گزینه Tethering & Portable Hotspot بگردید. سپس می توانید به کمک گزینه USB Tethering تنظیمات مورد نظر را جهت اتصال اعمال نمایید. برای اطمینان از اتصال یک آیکون نوتیفیکیشن در نوار بالا ظاهر خواهد شد.

سرعت ما در این حالت: 6.97 مگابایت بر ثانیه (دانلود) ، 2.02 مگابایت بر ثانیه (آپلود) و پینگ برابر با 66ms

مصرف شارژ در این حالت: کاهش سرعت تلفن شما در این حالت به اتصال/عدم اتصال لپ تاب به برق بستگی دارد. اگر لپ تاپ به برق متصل باشد، مصرف شارژ شما چیزی نزدیک به صفر خواهد بود، در غیر این صورت ممکن است سرعت کاهش شارژ تلفن از حد معمول بیشتر باشد.





اتصال از طریق "بلوتوث"

برای این کار ابتدا باید دستگاه خود را با رایانه Pair کنید، این کار را از تنظیمات بلوتوث در هر دو دستگاه می توانید انجام دهید. در بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable به قسمت Bluetooth بروید. در رایانه نیز به بخش Control Panel > Hardware and sound > Devices and printers مراجعه کنید. بر روی آیکون تلفن خود راست کلیک کرده و به ترتیب گزینه های Connect using > Access point را انتخاب نمایید. سپس تلفن شما باید آیکون اتصال به کمک Tethering را در نوار نوتیفیکیشن نشان دهد.

سرعت ما در این حالت: 0.78 مگابایت بر ثانیه (دانلود)، 0.35 مگابایت بر ثانیه (آپلود) و پینگ معادل با 289ms

مصرف شارژ در این حالت: در هر ده دقیقه اتصال با بلوتوث، 5 درصد از شارژ تلفن کاهش یافته و این موضوع بسیار ناامید کننده است. به هر حال استفاده از بلوتوث به طور مداوم شارژ زیادی را می طلبد.




اتصال از طریق "وای فای"

برای اتصال موبایل به لپ تاپ و تبلت ها از طریق وای فای ابتدا در اندروید به بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable مراجعه کرده و در این قسمت به بخش Wifi بروید. ممکن است در برخی از تلفن ها نام این بخش، Portable WLAN Hotspot باشد. سپس به بخش وای فای رایانه خود بروید. در این قسمت باید نام تلفن خود را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن و وارد کردن پسورد می توانید از اینترنت همراه استفاده نمایید.

لازم به ذکر است هنگام روشن کردن وای فای اسپات در اندروید باید رمز یاد شده را تعیین کنید. سرعت ما در این روش: ۱۶.۰۱ مگابایت بر ثانیه (دانلود)، ۴.۴۵ مگابایت بر ثانیه (آپلود) و پینگ معادل با ۵۵ms مصرف شارژ در این حالت: مصرف شارژ در این حالت نیز بالا می باشد؛ به هر حال وای فای جزء شارژ خور ترین موارد تلفن های همراه می باشد. اما در مجموع مصرف شارژ در این حالت از بلوتوث به مراتب کمتر است.

یک نتیجه ی مهم: برای عمر باتری بیشتر و بهتر از Tethering به کمک کابل یو اس بی (USB) استفاده نمایید.

 



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , وای فای _اینترنت_گوشی _لپتاپ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1800
بازدید ماه : 20494
بازدید کل : 1237327
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com