عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 26 / 4 / 1402
بازدید : 1131
نویسنده : Tara

اگر مدتی با دستگاه اندروید کار کرده باشید متوجه می شوید که این سیستم عامل دارای یک سری کدهای USSD است که هرکدام کارکردهای متفاوتی دارند. کدهای USSD با نام کدهای مخفی نیز شناخته می شوند و کدهایی هستند که برای باز کردن قفل بعضی از ویژگی های پنهان گوشی هوشمند شما کاربرد دارند. زمانی که کدهای مخفی شماره گیری شوند، به شبکه تلفن اتصال یافته و عملیات خاصی را انجام می دهند. برای اجرای هر کد امنیتی اندروید باید آن را مستقیما در قسمت شماره گیری گوشی خود وارد کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از کدهای مخفی گوشی نیازی به اتصال به شبکه ندارید.

کد USSD چیست؟ 

به معنای سرویس مکمل داده های بدون ساختار است. این سرویس جزو خدمات مکمل و جانبی است که خود شرکت ارائه دهنده آن تعریف کرده است. این کدها مستقیما به سرورهای اپراتورهای شبکه تلفن همراه ارسال می شوند و این سرورها طی فرآیندی خدمات اپراتور خود را مرحله به مرحله در اختیار کاربران قرار می دهند.

هشدار: کدهایی که به شما معرفی می کنیم باید با احتیاط و هوشیاری استفاده شوند. استفاده ناشیانه از آن ها ممکن است به گوشی شما یا اطلاعات آن یا به یک ویژگی آن آسیب وارد کند.

 

با مهمترین کدهای مخفی اندروید آشنا شوید

اگر مایل به آشنا شدن با رایج ترین و مهمترین کدهای مخفی اندروید هستید و می خواهید بدانید این کدها دقیقا چه کاری انجام می دهند با ما همراه باشید.

 

3855#*2767* 

کاربرد: پاکسازی کامل دستگاه و نصب مجدد سیستم عامل 

می توانید از این کد برای پاک کردن سریع تمام اطلاعات از دستگاه خود استفاده کنید. این کد یک کد بازنشانی عمیق است و همه چیز را پاک می کند به گونه ای که گوشی اندرویدتان مانند روزی که از جعبه خارج شد به نظر برسد.

 

  *#*# #7780*#* 

کاربرد: باز نشانی به تنظیمات کارخانه

در صورتی که نخواهید سیستم عامل گوشی را از نو نصب کنید این کد بهترین گزینه است. تمام برنامه ها ی نصب شده را از دستگاه شما پاک کرده و به حالت کارخانه بر میگرداند. 

 

#*0 #* 

کاربرد: فعال کردن حالت تست عمومی

برای اطمینان از سالم بودن سخت افزار گوشی می توانید این کد را وارد کنید. از جمله خدمات این کد میتوان به تست صفحه لمس، تست دوربین جلو، تست LED، تست کلیدهای فیزیکی، تست شبکه ها از بارکد، تست سنسور ترکیب و... اشاره کرد.

 

 #06#* 

کاربرد: بررسی شماره IMEI دستگاه 

می توانید با استفاده از این کد بررسی کنید که آیا IMEI دستگاه با آنچه در روی جعبه یا روی بدنه دستگاه اندروید ذکر شده یکسان است یا خیر.

 

*#*# #232338*#*

کاربرد: نمایش مک آدرس دستگاه 

مک آدرس یک آدرس منحصر به فرد است که به هر دستگاه اختصاص داده می شود و از آن برای شناسایی دستگاه های متصل به شبکه استفاده می کنند.

 

*#*# #4636*#* 

کاربرد: بررسی وضعیت باتری و وای فای 

این کد می تواند وضعیت باتری، اتصال شبکه و برخی اطلاعات مهم دیگر را به شما بدهد. می توانید از آن هنگام خرید گوشی دست دوم استفاده کنید.

 

# 43*

کاربرد: فعال کردن انتظار تماس

اگر مدام درحال تماس تلفنی هستید این کد گزینه مناسبی برای شماست.با این کد می توانید اولین تماس خود را در حالت انتظار قرار داده و دومین تماس خود را پاسخ دهید.

 

#67#* 

کاربرد: بررسی وضعیت هدایت تماس یا Call Forwarding

برای اطلاع از این که آیا تماس های شما به شماره دیگری هدایت میشود یا خیر از این کد استفاده کنید. 

 

#*727336*3282 #* 

کاربرد: مشاهده اطلاعات سیستم و فضای دخیره سازی 

با اجرای این کد می توانید اطلاعاتی دقیق درمورد سیستم اندروید داخلی دستگاه و فضای ذخیره سازی آن به دست آورید.

 

31#* 

کاربرد: غیرفعال کردن نمایش نام شما در هنگام تماس با دیگران

می توانید با این کد شناسه تماس گیرنده را غیرفعال کنید و از نمایش نام خودتان در هنگام تماس با دیگران جلو گیری کنید.

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: برچسب‌ها: کد مخفی گوشی , کدهای مخفی اندروید , مهمترین و پرکاربردترین کدهای مخفی اندروید‌ , کدهای امنیتی اندروید , کد USSD , کدUSSD چیست؟ , کدهای USSD اندروید , کد هدایت تماس , کدبررسی وضعیت تماس , کد فعالسازی انتظار تماس , کدهای مخفی , ,
تاریخ : 25 / 4 / 1402
بازدید : 1114
نویسنده : Tara

اگر بخواهیم به جذابیت های ویندوز اشاره کنیم می توانیم بگوییم که ویندوز برای اکثر فعالیت ها یک کلید میانبر تعریف کرده که به راحتی و در کسری از زمان با فشردن کلیدهای میانبر قادر خواهید بود عمل مورد نظر خود را انجام دهید. استفاده از کلیدهای میانبرباعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما می شود. کلیدهای میانبر معمولا وسیله ای جایگزین برای فراخوانی دستوراتی هستند که در غیر این صورت فقط از طریق منو، رابط کاربری و ماوس قابل دسترسی خواهند بود. این میانبرها می توانند با کاهش توالی های ورودی به چند ضربه کلید، عملیات مشترک را تسریع ببخشند. در این مطلب لیست کاملی از تمام آنچه که باید در رابطه با میانبرهای کیبورد در ویندوز از جمله ویندوز10 بدانید را به شما آموزش خواهیم داد. 

  

 

میانبرهای اصلی کیبورد

این میانبرها تاثیر بسزایی در عملکرد شما حین کار با محیط ویندوز دارند می توانید در جهت حرفه ای کار کردن با ویندوزتان از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

میانبرهای دسکتاپ کیبورد در ویندوز 10

با استفاده از میانبرها می توانید سرعت خود را در انجام کارهای خاصی در محیط دسکتاپ از جمله باز کردن و یا بستن فعالیت ها منوی استارت، تنظیمات و... تسریع ببخشید. این میانبرها که کمی فراتر از نیاز کاربران عادی است، گزینه مناسبی برای حرفه ای هاست.

 

 

 

 

 

 میانبرهای کیبورد مخصوص File Explorer 

در فایل اکسپلورر ویندوز10، کلیدهای میانبر زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. البته استفاده از فایل اکسپلورر در نگاه اول ساده  به نظر می رسد اما تنظیمات پیچیده و گسترده ای دارد که می توان با استفاده از میانبرهای کیبورد بهره وری سیستم مدیریت فایل و پوشه ی ویندوز را افزایش داد.

 

  

 

 میانبرهای کیبورد پنل دستور سریع Command Prompt

در پنل CMD موس کار نمی کند و تنها می توانیم از کیبورد استفاده کنیم پس بهترین راه برای کار با این برنامه کاربردی، دانستن میانبرهای کیبوردی این پلتفورم است. از شما از پنل CMD زیاد استفاده می کنید میتوانید از میانبرهای زیر جهت تسریع فرآیند های خود بهره ببرید.

 

 

 

میانبر های کیبورد در ویندوز 10 با کلید Windows Key

استفاده از کلید ویندوز به همراه سایر کلیدها می تواند کارهای مهم زیادی را برایمان در زمان کم انجام دهد.باز کردن تنظیمات، اکسپلورر، پنجره RUN، بازکردن برنامه های پین شده روی تسک بار و ... از جمله کارهای این کلید میانبر است.

 

  

  

کلید های میانبر ویندوز یک راه حل سریع و آسان برای انجام اقدامات مورد نظر است. این کلیدها موجب صرفه جویی در زمان نیز می شوند. در این آموزش سعی کردیم پرکاربردترین کلیدهای میانبر در ویندوز را به شما معرفی کنیم. شما نیز تجربیات خود را در خصوص اینکه چه میانبرهای کیبورد دیگری میشناسید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: برچسب‌ها: لیست تمام میانبرهای صفحه کلید در ویندوز , میانبرهای صفحه کلید در ویندوز , میانبرهای ویندوز , آموزش میانبرهای صفحه کلید در ویندوز10 , میانبرهای اصلی ویندوز , میانبرهای دسکتاپ در ویندوز10 , میانبرهای اکسپلورر , میانبرهای کیبوردCMD , میانبرهای کیبورد با کلید ویندوز , میانبرهای Windows , ,
9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1053
بازدید دیروز : 1342
بازدید هفته : 2395
بازدید ماه : 15273
بازدید کل : 1232106
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com