عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 27 / 12 / 1401
بازدید : 2012
نویسنده : برقبانی

 

ورد پرس چیست؟

چگونه می توان یک سایت با شکل وظاهر حرفه ای طراحی و مدیریت کنیم؟

هزینه طراحی یک سایت حرفه ای چقد میشه؟

 

اگر شما قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی یا کاری برای خوددارید احتمالاً اسم Wordpress  هم  به گوشتان خورده باشد . به بیان ساده وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم‌افزاری اپن سورس است که بوسیله آن می‌توانید براحتی در زمانی کم و با هزینه‌ ای بسیار ناچیز هر نوع سایتی را که دوست دارید با آن راه‌اندازی کنید. همان‌طور که می‌دانید دنیای امروز دنیای صفحات مجازی و اینترنت است و شما از این طریق می‌توانید باکمی تلاش و کوشش برند یا کسب‌وکار خود را گسترش دهید و یا اینکه وب‌سایت یا وبلاگ شخصی خود را بسازید.

و به کسب درآمد بالا برسید بنابراین داشتن یک وب‌سایت در رسیدن به این مسیر بسیار به شما کمک می‌کند.

حال که ضرورت داشتن یک وب‌سایت را دانستید کافی است از طریق وردپرس بدون دانستن علم کدنویسی یا برنامه‌نویسی سایت خود را راه‌اندازی کنید. بنابراین وردپرس یک سیستم سایت ساز و مدیریت محتوا است که شمارا قادر می‌سازد تا بدون صرف هزینه‌ی بالا یا یاد داشتن مهارت خاصی در زمان پایین سایت خود را بسازید.

اگر بخواهیم وردپرس راکمی تخصصی‌تر توضیح دهیم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) تحت وب است. این نرم‌افزار به‌صورت کاملاً رایگان و متن‌باز است که می‌توان از طریق آن هر نوع سایتی را راه‌اندازی کنید. وردپرس با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP ساخته شده و توسط پایگاه داده‌ی Mysql پشتیبانی می‌شود.

تاریخچه وردپرس

وردپرس توسط مت‌مولنوگ در 27 می سال 2003 ساخته و به‌صورت رسمی عرضه شد. وردپرس در ابتدا یک پلتفرم حرفه‌ای برای وبلاگ نویسی بود. که به‌مرورزمان با به‌روزرسانی‌های مختلف تبدیل به یک سایت ساز شد که با آن می‌توان انواع وب‌سایت‌های مختلف از یک وب‌سایت شخصی گرفته تا یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای را راه‌اندازی کرد. امروزه وردپرس توسعه یافته و به‌صورت یک برنامه رایگان و منبع باز در اختیار عموم قرارگرفته است. منبع باز بودن وردپرس این امکان را می‌دهد که شما هر تغییری را که بخواهید بتوانید در آن ایجاد کنید که البته این کار مستلزم یاد داشتن مهارت برنامه‌نویسی است.

با وردپرس چه نوع وب‌سایت‌هایی را می‌توان ساخت

با استفاده از وردپرس شما قادر خواهید بود انواع وب‌سایت‌ها را با کم‌ترین هزینه راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید با استفاده از وردپرس یک وبلاگ ایجاد کنید و موضوع موردعلاقه و دلخواه خود را در آن بنویسید یا می‌توانید یک وب‌سایت آموزشی ایجاد کنید و از طریق آن آموزش‌های مختلف را ارائه دهید. حتی از طریق وردپرس می‌توانید یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای نیز ایجاد کنید. به‌طورکلی می‌توان از طریق وردپرس سایت‌های زیر را راه‌اندازی کرد.

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: وردپرس , وب‌سایت , سیستم مدیریت محتوا , راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی , Wordpress , سیستم مدیریت محتوا , اپن سورس , سیستم سایت ساز , سیستم سایت ساز و مدیریت محتوا , Content Management System , مت‌مولنوگ , ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1857
بازدید ماه : 20551
بازدید کل : 1237384
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com