عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 13 / 5 / 1401
بازدید : 2247
نویسنده : Tara

بعد از ایجاد حساب گوگل به راحتی می توانید از Gmail یا Google Maps خود استفاده کنید. همچنین می توانید از حساب گوگل خود برای به روز رسانی سرویس های گوگل پلی استفاده کنید. 

 

فواید داشتن اکانت گوگل 

 

• دسترسی به بزرگترین فروشگاه نرم افزاری اندروید با بیش از 2/5 میلیون عنوان اپلیکیشن و بازی 

 

• پشتیبان گیری از داده های مهم نظیر تصاویر، مخاطبان، پیامک ها و ...

 

• امکان دسترسی به سرویس های بازی گوگل پلی با قابلیت ذخیره سازی پیشرفت در بازی ها 

 

• دسترسی به محتواهای شخصی سازی شده 

 

• امکان ثبت نام و ورود به اپلیکیشن ها بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی 

 

• مدیریت و ذخیره سازی خودکار رمزهای عبور 

 

• دسترسی به 15 گیگابایت فضای ابری گوکل درایو 

 

• ردیابی یا مسدود کردن گوشی گمشده و افزایش سطح حفاظت از دستگاه 

 

• بهره گیری از امکانات کامل سرویس های پر طرفدار 

 

 

آموزش ساخت حساب گوگل 

1_ Settings را در تلفن اندروید خود باز کنید.

 

2_ به پایین اسکرول کنید و روی Accounts ضربه بزنید.

3_ برای اضافه کردن حساب جدید، روی آیکون (+) ضربه بزنید.

 

4_ گوگل را از گزینه های موجود انتخاب کنید. 

 

5_ روی Add a new account کلیک کنید.

 

6_ در مرحله ریجستری، نام و نام خانوادگی را برای حساب گوگل خود بنویسید و به مرحله بعد بروید. 

7_ جنسیت و سن خود را مشخص کنید.

 

8_ در این مرحله شما باید نام کاربری خود را انتخاب کنید. توصیه می شود نام کاربری را انتخاب کنید که به راحتی فراموش نشود. نام کاربری باید منحصر به فرد باشد و توسط شخص دیگری گرفته نشده باشد. اگر نام کاربری قبلا گرفته شده باشد خطایی نمایش داده می شود که از شما می خواهد نام کاربری دیگری وارد کنید. بهتر است نام کاربری شما از حروف و اعداد تشکیل شده باشد.

 

9_ پس از انتخاب نام کاربری خود، حالا نوبت انتخاب رمز عبور است. گذرواژه شما تنها راه حفاظت از حساب گوگل شماست به همین دلیل در انتخاب آن باید بسیار محتاط باشید. از آنجا که می توانید از حساب گوگل خود برای دسترسی به ایمیل ها، لوکیشن دستگاه و انواع دیگر داده های حساس استفاده کنید، بهتر است بهتر است از یک گذرواژه ساده استفاده نکنید. سعی کنید رمز عبوری را انتخاب کنید که شامل اعداد، حروف و نمادها باشد. پس از انتخاب گذرواژه، گذرواژه خود را دوباره در کادر Confirm password وارد کنید.

 

10_ در این مرحله می توانید تایید دو مرحله ای را برای حساب خود فعال کنید که با وارد کردن شماره تلفن خود، رمز عبور برای شما پیامک می شود. در غیر این صورت روی Skip کلیک کنید.

 

11_ مرحله بعدی حریم خصوصی و شرایط را در گوگل به شما نشان می دهد. ابتدا بر روی More سپس Accept کلیک کنید. 

 

12_ در مرحله آخر نام کاربری خود را مشاهده خواهید کرد که نشان میدهد تمام مراحل را با موفقیت انجام دادید. 

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: برچسب‌ها: ایجاد حساب گوگل , حساب گوگل , پشتیبان گیری از داده ها , دسترسی به سرویس های بازی گوگل پلی با قابلیت ذخیره سازی پیشرفت در بازی ها , ردیابی یا مسدود کردن گوشی گمشده , آموزش ساخت حساب گوگل , مراحل ایجاد اکانت گوگل , how to make google account ,
تاریخ : 11 / 5 / 1401
بازدید : 2507
نویسنده : Tara

آیتونز (iTunes) چیست؟

آیتونز پل ارتباطی میان محصولات اپل، درخواست های کاربر و رایانه های مجزاست. در واقع آیتونز نرم افزاری است که شرکت اپل آن را طراحی کرده تا کاربر از آن برای ریختن بازی، برنامه، موسیقی، ویدیو و بسیاری از موارد دیگر داخل آیفون، آیپد یا آیپاد استفاده کند. بدون این نرم افزار تا حد زیادی دسترسی به فایل های دستگاه های اپل وجود ندارد گاهی حتی برای آپدیت محصولات اپل نیز به آیتونز نیاز خواهید داشت به این دلیل که آیفون، آیپد و آیپاد برای همگام شدن با اطلاعات و دیتاهای خود در رایانه، نیازمند آیتونز هستند.

 

 

آیتونز چه امکاناتی دارد؟ 

آیتونز قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از امکانات فوق العاده آن، قابلیت جست و جوی قدرتمند برای دریافت فیلم و موسیقی است. برای انجام این کار کافیست نام فیلم یا خواننده ای را در نرم افزار آیتونز وارد کنید، آیتونز نتایج بی شماری را برای شما نمایش داده و خلاصه ای از فیلم یا موسیقی را نشان میدهد.

با اتصال به اینترنت می توانید از فروشگاه آن به نام آیتونز استور (iTunes Store) یا همان اپل استور، محصولات متنوع صوتی و تصویری از جمله جدیدترین فیلم ها و سریال ها، موزیک ها، کتاب ها، نرم افزار ها، کتاب های صوتی و... را دانلود کنید.

برای استفاده از آیتونز شما به یک اپل آیدی نیاز دارید که باید آن را خریداری کنید. در نرم افزار آیتونز بسیاری از موارد مثل انواع بازی ها برای شما رایگان هستند. که البته در اکثر بخش موزیک اینگونه نیست.

آیتونز قابلیت نصب بر روی سیستم عامل، مک و ویندوز را داراست. از دیگر قابلیت های آیتونز می توان به گرافیک، اینترنت رادیو، اطلاعات ترک CD، طبقه بندی و مدیریت ابزار، تبدیل انواع فرمت ها به یکدیگر، ایجاد پلی لیست، اشتراک گذاری فایل های موزیک در یک شبکه و... نام برد.

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: برچسب‌ها: آیتونز (iTunes) چیست؟ , آپدیت محصولات اپل , آیتونز , iTunes , آیفون , آیتونز چه امکاناتی دارد؟ , iTunes Store , آیتونز استور , اپل استور , اپل آیدی , ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1893
بازدید دیروز : 1342
بازدید هفته : 3235
بازدید ماه : 16113
بازدید کل : 1232946
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com