جزئیات ثبت نام سامانه سجام برای سهام عدالت/ شرایط فروش سهام عدالت مشمولان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 8 / 5 / 1399
بازدید : 6159
نویسنده : برقبانی

 

جزئیات ثبت نام سامانه سجام برای سهام عدالت/ شرایط فروش سهام عدالت

 

مشمولان سهام عدالت که روش آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب می کنند، لازم است که کد بورسی داشته باشند و کسانی که این کد را ندارند باید در سایت سجام ثبت نام کنند که در این خبر جزئیات ثبت نام سامانه سجام برای سهام عدالت را میخوانید.

 

مراحل ثبت نام سجام سهام عدالت

برای ثبت نام سجام به منظور فروش سهام عدالت ابتدا همان طور که گفته شد باید وارد سایت سجام شوید. در این سایت اطلاعاتی شامل کد ملی و شناسنامه، شماره حساب و شماره شبای بانکی، آدرس و تلفن و ... از شما اخذ می شود و یک کد رهگیری به شما اختصاص داده می شود.

 

سپس با کد رهگیری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید تا هویت شما تایید شود و سپس بعد از یک بازه یک ماهه تایید اطلاعات هویتی شما از طریق سجام برای کارگزاری ارسال می شود و امکان دریافت کد بورسی و خرید و فروش سهام از جمله سهام عدالت در بورس را پیدا می کنید.

 

 
 
 
 

مدارک لازم برای احراز هویت سجام در دفاتر پیشخوان

مدارک لازم برای احراز هویت سجام در دفاتر پیشخوان شامل مدارک هویتی و کد پیگیری سامانه سجام است. مدارک هویتی نیز منظور کارت ملی (و ترجیحا شناسنامه) است.
 
کد پیگیری سامانه سجام نیز عددی است که شما پس از ثبت نام اولیه در سامانه سجام برای بورس و سهام عدالت در مرحله پایانی دریافت می کنید و با ارائه آن اطلاعات وراد شده توسط شما برای دفاتر پیشخوان قابل رویت و سنجش خواهد بود.
 
 

آیا ثبت نام سجام مفید و آگاه و سایر کارگزاری ها متفاوتند؟

پاسخ منفی است چون اساسا سجام ارتباطی با کارگزاری ندارد و یک نهاد مجزا است که برای مقابله با پولشویی و تمرکز و تجمیع بانک اطلاعات اقتصادی مشتریان تعبیه شده است.
 
البته ممکن است برخی کارگزاری ها شیوه هایی را برای ساده کردن ثبت نام در سامانه سجام بورس ایجاد کرده باشند که باعث تفاوت هایی در نحوه ثبت نام افراد شود اما در نهایت فرایند یکسان است و پس از ورود اطلاعات افراد، احراز هویت آنها انجام می شود و کد سجام برایشان صادر می شود که معنی مجوز فعالیت های اقتصادی در نهادهای پولی و مالی مانند بانک و بورس است.
 

آدرس سایت سجام برای بورس و سهام عدالت

همان طور که بالاتر اشاره شده است سجام تنها یک آدرس اینترنتی دارد که به این ترتیب است:
www.sejam.ir
سایر درگاه هایی که ممکن است معرفی شوند فاقد اصالت و جعلی هستند و مشتریان و دارندگان سهام عدالت مراقب کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و مالیشان را به سادگی در اختیار سایت های جعلی قرار ندهند.
 
 

جزئیات احراز هویت غیرحضوری سجام

با توجه به حجم بالای درخواست کد بورسی برای سهام عدالت و سامانه سجام و شرایط کرونایی شرکت سپرده گذاری مرکزی که مسئولیت سامانه سجام و تایید هویت کاربران را بر عهده دارد اعلام کرد در حال بررسی روش های تایید و احراز هویت غیرحضوری است تا با کمک هوش مصنوعی و ابزارهای تکنولوزیک از مراجعه حضوری مردم به دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری های جلوگیری کند.
 
به گفته او این بررسی ادامه دارد و زمان دقیق اجرای احراز هویت غیرحضوری اعلام خواهد شد.
 

در حال حاضر 4 هزار مرکز شامل 2 هزار و 500 دفتر پیشخوان دولت و هزار و پانصد کارگزاری و برخی بانک ها کار احراز هویت حضوری سامانه سجام در حال انجام است

برگرفته از سایت راهبرد معاصر



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , راهنمای ثبت نام در سامانه سجام جهت فروش سهام عدالت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 207
بازدید هفته : 1855
بازدید ماه : 20549
بازدید کل : 1237382
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com